Biznesa augstskolas “Turība” Uzņēmējdarbības vadības fakultātes prodekāne Kumunikācijas virzienā un lektore vairākiem studiju kursiem – krīzes komunikācija, mārketinga komunikācija, komunikācijas vadība un mediju studijas, zīmolvadība, lobēšanas tehnoloģijas. Jana Bunkus ir Latvijas Asociācijas sabiedrisko attiecību profesionāļiem locekle un jau 16 gadus ir eksperte sabiedriskajās attiecībās. Ir izveidojusi un vadījusi vairākus kursus un seminārus sabiedrisko attiecību speciālistiem, pašvaldību un iestāžu vadītājiem, administrācijas darbiniekiem. Jana kursu dalībniekiem palīdzēs attīstīt digitālo pratību caur digitālu komunikāciju, digitālā satura veidošanu, kā arī attīstīt zināšanas, prasmes un kompetences projektu vadībā veiksmīgai biznesa mērķu sasniegšanai.
Jana BunkusSociālo mediju mārketinga speciāliste ar vairāk kā 9 gadu pieredzi un augstāko izglītību komunikācijas zinātnē. Ikdienā strādā ar vietējiem un starptautiskiem uzņēmumiem, vada seminārus, apmāca mārketinga speciālistus, vada sociālo mediju mārketinga kampaņas, attīsta stratēģijas un uztur zīmolu komunikāciju sociālajos medijos. Uzskata, ka zīmolu komunikācijai sociālajos medijos jābūt mērķtiecīgai, plānotai un autentiskai
Annija GraustiņaLektore ar vairāk nekā 20 gadu pieredzi zīmolu komunikācijā – pārdošana, mārketings, projektu vadība, sociālie tīkli, klientu serviss. Ievas klientu lokā ir profesionāļi, startup uzņēmumi un dažādas organizācijas, kas rekomendē Ievu kā ļoti atsaucīgu marketinga satura profesionāli. Viņas pieredzē ir 5 pašas veidoti uzņēmumi, izstrādātas apmācības par veiksmīgu dabiskās klātbūtnes stratēģiju LinkedIn, personīgā zīmola, satura analītiku. Kursu ietvaros Ieva dalīsies ar savu profesionālo skatījumu par digitālās komunikācijas stratēģijām sociālos tīklos un mārketingā.
Ieva DrāznieceSociālo mediju mārketinga speciāliste ar gandrīz 10 gadu pieredzi. Ieguvusi augstāko izglītību komunikācijas zinātnē, ko papildinājusi ar Facebook (tagad Meta) organizētām apmācībām un mārketinga psiholoģijas kursiem.
2018. gadā izveidojusi savu viena-cilvēka sociālo mediju aģentūru, kurā darbojas jau 6. gadu. Pieredze satura veidošanā un sociālo mediju kontu administrēšanā gan lieliem, gan maziem uzņēmumiem kā Latvijā, tā arī citās Baltijas valstīs un ASV. Ikdienā veido sociālo mediju satura stratēģijas mazajiem uzņēmumiem un personīgajiem zīmoliem un piedāvā sociālo mediju mārketinga apmācības un konsultācijas.
Sociālajos medijos tiek izplatīti daudzi slikti padomi, kas liek satura veidošanai izskatīties pārlieku sarežģītai un mulsinošai. Mans mērķis ir to padarīt vienkāršāku.
Renāte Krauze-EsserteEs esmu sociālo mediju mārketinga speciāliste ar vairāk nekā 2 gadu pieredzi un augstāko izglītību kultūras vadībā. Ikdienā strādāju ar mazajiem uzņēmumiem un personīgajiem zīmoliem, palīdzot tiem augt un attīstīties ar organiskā mārketinga palīdzību. Mans mērķis ir atvieglot Tavu sociālo mediju pārvaldību, iemācot efektīvu satura plānošanu, izveidi, auditorijas piesaisti un iesaistīšanos, kā arī palīdzot izprast algoritmu. Es saprotu, cik sarežģīti tas var šķist, un esmu šeit, lai samazinātu Tavu stresu un padarītu procesu vieglāku.
Madara PoplovskaPēdējos sešus gadus definēju sevi kā sociālo mediju un mārketinga speciālistu. Ikdienā palīdzu gan individuāliem klientiem, gan uzņēmumiem Latvijā un Baltijā veiksmīgi attīstīt savu klātbūtni sociālajos medijos. Iepriekšējā pieredze pārdošanā, jaunu biznesa klientu un partneru piesaistē, kā arī projektu vadībā un e-komercijā, ļauj ar plašu skatu risināt problēmsituācijas un piedāvāt unikālas idejas. Esmu pārliecināta, ka praktiska pieeja, stratēģiska domāšana un nepārtraukta mēģināšana ir visa pamats, lai sasniegtu izcilus rezultātus digitālajā vidē. Mans mērķis ir palīdzēt augt sociālo mediju pasaulē ar radošiem un reizē vienkāršiem risinājumiem. Ticu, ka ikvienā no mums ir īstās idejas, tām tikai jāpalīdz tapt reālām ar pareizajiem intrumentiem.
Elīza Vilaua