Grafisku un animētu vizuālo materiālu veidošana ar bezmaksas tiešsaistes rīkiem

Datorzinību virziens: Vizuālo materiālu veidošana
Kopa: 18_M_Vizuālo materiālu veidošana



Datorzinību programmas nosaukums:  Grafisku un animētu vizuālo materiālu veidošana ar bezmaksas tiešsaistes rīkiem (Canva, Pencil 2D un Animiz Animation Maker, 3D SketchUp) (18_15_M)




Iegūstamais DigComp līmenis: 4 DigComp
Prasības izglītībai: Vismaz pamatizglītība, datorlietošanas prasmes pamata līmenī (DigComp 1.-2. līmenis)

Sasniedzamie mācīšanās rezultāti (iegūstamās prasmes):

Mācības notiek īpaši izveidotā elektroniskā mācību vidē un tiešsaistē, tāpēc izglītojamam jābūt pieejamam stacionārajam vai pārnēsājamam datoram, kas aprīkots ar kameru un mikrofonu, lai nodrošinātu kvalitatīvu iesaisti un līdzdalību praktisku darba uzdevumu izpildē mācību laikā. 

Galvenās tēmas

Pieteikšanās noslēgusies

Atveseļošanas fonda projekts "Prasmju pilnveide pieaugušajiem" Nr. 3.1.2.5.i.0/1/23/I/CFLA/001 

Iepazīsties ar mūsu pedagogiem

Informātikas, datorikas, digitālā dizaina pedagogs,Daugavpils Valstspilsētas vidusskolas direktors. Savas pedagoģiskās un digitālās prasmes pierādīja, izstrādājot mācību priekšmetu “Datorika 1.-9. klasei” un “Datorika vidusskolai” programmu paraugus, kā arī Ilmārs ir vairāku Skola 2030 mācību materiālu autors.

Par izciliem sasniegumiem tika nominēts Latvijas Informācijas un komunikācijas tehnoloģijas asociācijas (LIKTA) balvas "Platīna pele" sadaļā “Neformālā izglītība”, kategorijā "Labākais E-skolotājs". Ir vadījis profesionālās kompetences pilnveides kursus izglītības tehnoloģiju mentoriem, pasniedzējiem ar un bez priekšzināšanām, iedvesmojot absolventus turpināt apgūt digitālo pratību padziļināti. Ilmārs Zučiks kursu dalībniekiem palīdzēs pilnveidot zināšanas un attīstīt prasmes veidot interaktīva satura materiālus, izmantojot dažāda veida digitālos rīkus, lai veiksmīgi iekļauties digitālās izglītības īstenošanas vidē.

Ilmārs ZučiksIlmārs Zučiks

Dizainers un vizuālo materiālu veidošanas pasniedzējs 

Vizuālās komunikācijas un rediģēšanas prasmes ļauj efektīvi nodot savas idejas, izmantojot ietekmīgus attēlus, videoklipus, prezentācijas, infografikas, utml., kas var palīdzēt zīmoliem piesaistīt uzmanību, veidot uzticamību un rosināt vēlamās skatītāju darbības.
 Turklāt pārzinot brīvpieejas tiešsaistes rīkus var ietaupīt laiku un resursus, jo ar tiem var ātri rediģēt savus vizuālos materiālus, nevis izmantot ārpakalpojumus. Kā lietot mākslīgo intelektu vizuālo materiālu izveidē? Mūsu kursā arī ģenerēsim attēlus ar bezmaksas MI rīkiem.

Mārtiņš LindeMārtiņš Linde

Šī vietne saglabā tikai datus ko apmeklētāji ievada kontaktformās. No analītiskajām (neobligātajām) sīkdatnēm (cookies) vietne izmanto pastāvīgās sīkdatnes mārketingam un anonīmai apmeklējuma statistikai no Google Analytics - uzzināt vairāk