+371 22038287
LV | RU | EN

Komunikācijas meistarība sociālajos tīklos

 

Profesionālās pilnveides izglītības programma

"Komunikācijas meistarība sociālajos tīklos"

 

Izglītības programma:

“Komunikācijas meistarība sociālajos tīklos” (neklātiene)

Izglītības programmas kods:

30P 483 01 3

Izglītības programmas apjoms:

160 stundas (tiešsaistē/klātienē 52 stundas un e -vidē 108 stundas)

Programmas apguves periods:

4 mēneši

Programmas licence:

P_4472

Izglītības ieguves forma:

Neklātiene

Kursu maksa:

400 EUR vai mēneša maksa 110 EUR (4 mēneši)

Prasības attiecībā uz iestāšanos:

Vidējā izglītība

Izglītības dokuments pabeidzot programmu:

Apliecība

Mācību plāns

SPIED ŠEIT

 

Izglītības programmas mērķauditorija ir mazie uzņēmēji un personas, kuri vēlas iegūt teorētiskās un praktiskās zināšanas par sociālo tīklu izmantošanu digitālā mārketingā, lai efektīvi novērtējot un pielietojot sociālo tīklu analīzi klientu piesaistei, apvienot dažāda satura reklāmas un kanālus vienuviet. Rūpīgi izstrādātas un pārdomātas sociālo tīklu ziņas veicinās regulāru auditorijas iesaisti, paplašinās vēlamo mērķauditoriju, palīdzēs plānot budžetu un ietaupīs resursus. Sniegtās zināšanas dos iespēju ģeogrāfiski neierobežotai tirdzniecībai, kā arī attīstīties internacionālā virzienā.

Apgūstot izglītības programmu persona būs pilnveidojusi savas prasmes izstrādāt sociālo tīklu mārketinga stratēģiju, izmantojot daudzveidīgus elementus. Spēju izvēlēties piemērotākos mārketinga paņēmienus instrumentus un digitālos rīkus, definēt mārketinga mērķus, aprēķināt atbilstošu budžetu un īstenot tirgus izpēti, noteikt mērķauditoriju un tās vajadzības, formulēt produkta vai pakalpojuma unikālās priekšrocības , kā arī komunicēt tās mērķauditorijai izmantojot sociālos tīklus.

Mācības notiek īpaši izveidotā elektroniskā mācību vidē un klātienes nodarbības notiek tiešsaistē, tāpēc izglītojamam jābūt pieejamam stacionārajam vai pārnēsājamam datoram, kas aprīkots ar kameru un mikrofonu, lai nodrošinātu kvalitatīvu iesaisti un līdzdalību praktisku darba uzdevumu izpildē mācību laikā.

Kvalitatīvai mācību programmas apgūšanai, izglītojamā datoram jābūt aprīkotam ar Microsoft Office programmu paketi un iespējai datorā instalēt mācībām nepieciešamās bezmaksas vai izglītības iestādes nodrošinātās programmas.

Programmas mērķis: Izglītības procesā pilnveidot zināšanas un attīstīt digitālās prasmes sadarbībai un komunikācijai sociālos tīklos atbilstoši patērētāju vajadzībām un tirgus tendencēm, veicinot uzņēmuma mārketinga mērķu sasniegšanu vidē.

Jautājumu gadījumā sazināties:
Projektu koordinatore: Laura Lika
Kontaktinformācija: kursi@eiropasskola.lv, 22038287

Programmas sasniedzamie mācīšanās rezultāti

  • Pilnveidot zināšanas un izpratni par komunikācijas meistarību sociālos tīklos, ievērojot digitālo etiķeti.
  • Pilnveidot zināšanas par dažādiem komunikācijas kanāliem apgūt prasmes tās pielietot, veicinot uzņēmuma mārketinga mērķu sasniegšanu.
  • Pilnveidot prasmes pielāgot digitālo vidi, ierīces un aizsargāt digitālo saturu un izvērtēt ar to saistītos drošības riskus.
  • Spēt efektīvi novērtēt un pielietot sociālo tīklu analīzes metodiku klientu piesaistei, ņemot vērā nozares specifiku, nosakot savu mērķauditoriju komunikācijas manieri un sociālo tīklu kanālus.

 

Kādas tēmas tiks apgūtas:

  • Sociālo tīklu veidi un darbības principi
  • Sociālo tīklu satura veidošana
  • Komunikācijas kanāli
  • Facebook mājas lapas izveides un efektīvas vadības principi
  • Sociālo mediju mārketings
  • Biznesa komunikācijas etiķete sociālajos tīklos
  • Sociālo tīklu analīzes metodika
  • Digitālās vides un ierīču pielāgošana
  • Drošība sociālos tīklos
  • Praktiskā projekta realizācija
  • Noslēguma pārbaudījums

 

Lektore:

 

Jurita Krūma

Absolvējusi LU Sociālo zinātņu fakultāti (2010.g.), iegūstot bakalaura grādu komunikācijas zinātnē, pēc tam turpinājusi studijas LU Ekonomikas un vadības fakultātē, iegūstot profesionālo maģistra grādu projektu vadīšanā un projektu vadītāja kvalifikāciju (2012.g.). Darba pieredze aptver sabiedrisko attiecību, digitālā mārketinga, sociālo mediju un projektu vadības jomas kā publiskajā, tā privātajā sektorā. 2014. gadā dibinājusi un kopš tā laika vada sociālo mediju aģentūru “WWWOLF”, sadarbojoties ar dažāda kalibra zīmoliem, kā arī īstenojot tematiskās kampaņas kā Latvijas, tā Baltijas mērogā.

 Ieva Drāzniece

Lektore ar vairāk nekā 20 gadu pieredzi zīmolu komunikācijā – pārdošana, mārketings, projektu vadība, sociālie tīkli, klientu serviss. Ievas klientu lokā ir profesionāļi, startup uzņēmumi un dažādas organizācijas, kas rekomendē Ievu kā ļoti atsaucīgu marketinga satura profesionāli. Viņas pieredzē ir 5 pašas veidoti uzņēmumi, izstrādātas apmācības par veiksmīgu dabiskās klātbūtnes stratēģiju LinkedIn, personīgā zīmola, satura analītiku. Ieva šobrīd sniedz profesionālu atbalstu mārketinga plāna izstrādē jauna produkta palaišanai tirgū vairākiem uzņēmumiem, kas ietver sevī arī sociālo tīklu platformu profilu analīzi. Kursu ietvaros Ieva dalīsies ar savu profesionālo skatījumu par digitālās komunikācijas stratēģijām sociālos tīklos un mārketingā.

 

 

Noskaties iepazīšanās video ar mūsu pedagogiem
Jurita Krūma

Piesakies
«