Sociālo mediju mārketings ar Facebook; Instagram; LinkedIn; Youtube; Twitter; TikTok; Google My Business

Datorzinību virziens: Sociālo tīklu mārketings
Kopa: 12_M_Sociālo tīklu mārketings




Datorzinību programmas nosaukums: Sociālo mediju mārketings ar Facebook; Instagrm; LinkedIn; Youtube; Twitter; TikTok; Google My Business (12_3_M)




Iegūstamais DigComp līmenis: 4 DigComp

Sasniedzamie mācīšanās rezultāti (iegūstamās prasmes):

Mācības notiek īpaši izveidotā elektroniskā mācību vidē un tiešsaistē, tāpēc izglītojamam jābūt pieejamam stacionārajam vai pārnēsājamam datoram, kas aprīkots ar kameru un mikrofonu, lai nodrošinātu kvalitatīvu iesaisti un līdzdalību praktisku darba uzdevumu izpildē mācību laikā. 

Galvenās tēmas

  • Sociālo mediju darbības principi- uzbūve un algoritms.
  • Sociālo mediju mārketings - dati un analīze.
  • Sociālo mediju platformas un satura pielāgošana.
  • Labās prakses piemēri un praktiska projekta izstrāde.
  • Sociālo mediju saturs- definēšana, izstrāde un pārliecināšanas māksla.
  • Dokumentu pārvaldības procesu īstenošana izmantojot elektroniskās informācijas sistēmas.

Pieteikšanās atvērta!

Lai pieteiktos mācībām, Tev OBLIGĀTI jāizpilda sekojoši nosacījumi (atver linku, spiežot uz pogas) 
Projektu līdzfinansē REACT-EU finansējums pandēmijas krīzes seku mazināšanai ESF projekts „Atbalsts bezdarbnieku izglītībai” Nr.7.1.1.0/15/I/001

Iepazīsties ar mūsu pedagogiem

Biznesa augstskolas “Turība” Uzņēmējdarbības vadības fakultātes prodekāne Kumunikācijas virzienā un lektore vairākiem studiju kursiem – krīzes komunikācija, mārketinga komunikācija, komunikācijas vadība un mediju studijas, zīmolvadība, lobēšanas tehnoloģijas. Jana Bunkus ir Latvijas Asociācijas sabiedrisko attiecību profesionāļiem locekle un jau 16 gadus ir eksperte sabiedriskajās attiecībās. Ir izveidojusi un vadījusi vairākus kursus un seminārus sabiedrisko attiecību speciālistiem, pašvaldību un iestāžu vadītājiem, administrācijas darbiniekiem. Jana kursu dalībniekiem palīdzēs attīstīt digitālo pratību caur digitālu komunikāciju, digitālā satura veidošanu, kā arī attīstīt zināšanas, prasmes un kompetences projektu vadībā veiksmīgai biznesa mērķu sasniegšanai. 

Jana BunkusJana Bunkus

Sociālo mediju mārketinga speciāliste ar vairāk kā 9 gadu pieredzi un augstāko izglītību komunikācijas zinātnē. Ikdienā strādā ar vietējiem un starptautiskiem uzņēmumiem, vada seminārus, apmāca mārketinga speciālistus, vada sociālo mediju mārketinga kampaņas, attīsta stratēģijas un uztur zīmolu komunikāciju sociālajos medijos. Uzskata, ka zīmolu komunikācijai sociālajos medijos jābūt mērķtiecīgai, plānotai un autentiskai 

Annija GraustiņaAnnija Graustiņa

Lektore ar vairāk nekā 20 gadu pieredzi zīmolu komunikācijā – pārdošana, mārketings, projektu vadība, sociālie tīkli, klientu serviss. Ievas klientu lokā ir profesionāļi, startup uzņēmumi un dažādas organizācijas, kas rekomendē Ievu kā ļoti atsaucīgu marketinga satura profesionāli. Viņas pieredzē ir 5 pašas veidoti uzņēmumi, izstrādātas apmācības par veiksmīgu dabiskās klātbūtnes stratēģiju LinkedIn, personīgā zīmola, satura analītiku. Kursu ietvaros Ieva dalīsies ar savu profesionālo skatījumu par digitālās komunikācijas stratēģijām sociālos tīklos un mārketingā.  

Ieva DrāznieceIeva Drāzniece

Digitālā dizaina, tehnoloģiju un datorikas skolotāja. Patīk radoši darboties- digitālas tehnoloģijas un sociālie tīkli ir viena no galvenajām interesēm, brīvi pārvalda tādas grafiskā dizaina programmas un rīkus kā Canva, Adobe Illustrator, Photoshop, Figma, kā arī šobrīd apgūst uztura trenera zināšanas. Ieguvusi bakalauru grādu pedagoģijā kā Vizuālās mākslas un Informātikas, programmēšanas skolotāja, kā arī apguvusi Multimediju dizainera profesiju. Pieredze reklāmas aģentūrās Latvijā un Ungārijā.  

Kate Kļaviņa-RīvīteKate Kļaviņa-Rīvīte

Šī vietne saglabā tikai datus ko apmeklētāji ievada kontaktformās. No analītiskajām (neobligātajām) sīkdatnēm (cookies) vietne izmanto pastāvīgās sīkdatnes mārketingam un anonīmai apmeklējuma statistikai no Google Analytics - uzzināt vairāk